welke natuurlijke producten zijn goed voor je haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Citroen, volgens mn oma :p

Antwoorden (10)

ei, yoghurt, azijn, bier, mango bv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aloe vera, cocos olie, olijf olie, bier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(ik vind) Henna. Maar hier zijn de meningen over verdeeld, er zijn ook mensen die vinden dat het niet goed voor je haar is. Echter ik heb al jaren een mooie volle blinkende bos haar en denk zelf dat het gebruik van Henna hieraan meewerkt.

Spoelen met een aftreksel van brandnetel, kamille of rozemarijn.

Een ei in je haar masseren en daarna uitspoelen.

Je haar wassen met bier.

Een rijpe avocado prakken en dit als haarmasker gebruiken.

En dan natuurlijk de dingen van binnenuit dus gezond eten en drinken en weinig stressen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
hier nog een henna-fan, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,hoor henna kleurt en verzorgt je haar!
Ik maak mijn haar altijd rood( roder eigenlijk) en het is dik en glanzend en heel lang( tot mijn middel) en gezond.
Dus..klopt volgens mij wel!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaaf! Waar koop je dat?
Rieneke1
12 jaar geleden
antheis, gewoon bij een goede drogisterij.
ik gebruik vaak kleurloze henna.
je haar wordt er echt wat dikker door.
Henna is erg goed voor je haar om het zwart te verven. Daarnaast werkt bier ook goed voor de verzorging. Wel goed uitwassen natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar is volgens mij dood; doder dan dood is er niet. Ik ben dus bang dat alle middelen die als "goed voor je haar" worden aangeprezen onzin zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Berkenwater is goed voor jou haar .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn Qi Gong manual zijn zwarte sesamzaadjes goed voor je haar. Heb het zelf nog niet geprobeerd overigens.

quote:
Black sesame seeds help rebuild kidney energy, which aids in weight loss and improves the body's overall beauty and hair condition.
Black sesame seeds also help heal cancer and kidney diseases.

- Soak two to three tablespoons of black sesame seeds in water for five minutes.
- Discard floating seeds and hulls.
- Cook the remaining seeds for five minutes in one glass of water.
- Let stand for 10 minutes.
- Drink the broth and eat the seeds.
- You can make a large batch and keep in the refrigerator for up to a week.
- You can drink the broth daily. Morning is best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het juiste moment bier ,voor versteviger ,azijn indien je haar terood is geworden ,en btj sluit het haar ,en haalt de kalk aanslag weg ,een eier dooier voed Enigzins droog haar , tarwe kiem olie ook advocado . Citroen om blond haar in de zon een iets opte lichten .henna prima Vd kleur ,niet in combi met andere producten ,ook niet een weekje later !! Ja haar is dood materiaal maar goede verzorging houd het mooi .veel betere haarverzorging 's producten bevatten natuurlijke ingrediënten , er zijn ook prima niet natuurlijke producten .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honing wordt door velen als een uitstekend haarverzorgingsproduct beschouwd. Los een lepel honing op in drie tot vier kopjes warm water. Zodra de honing is opgelost, giet je de oplossing over je zojuist gewassen natte haar. Druk het overtollige vocht uit het haar en spoel het haar hierna niet meer uit. Gebruik een handdoek om het haar voorzichtig droog te deppen en style het haar zoals je gewend bent. De honing zal het haar zachter maken en glans aan het haar toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vitamine B complex en kiezelaarde (Mariandl).