Waar koop ik vrij goedkope laarzen met wijde schacht?

Kep dikke kuiten dus gewone pas ik niet. Maar meestal zijn ze ontzettend duur! Wie weet er een website of goed adres omgeving amsterdam of utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Ik herken jouw probleem. Heb echt hetzelfde. Waar ik altijd goed slaag is bij Van Haren. Daar kosten de laarzen ca. €30 voor hoge- en ook overknielaarzen. Ik wist wat me overkwam.
Ze zijn niet van echt leer gemaakt, maar je ziet er niks van. Bij slecht weer goed inspuiten. En 1x per jaar of zo met een zwarte spuitbus er over heen. Uiteraard alleen op zwarte laarzen natuurlijk :-))
Met dikke kuiten hoef je echt niet bij Manfield, Invito en dergelijke zaken te gaan kijken.
Om een eind aan mijn antwoord te breien. Koop wanneer je er geld voor hebt goedkope laarzen. En als je een maand later iets overhebt, nog een paar. En nog een paar. Wissel ze goed af en je loopt de hele herfst en winter als het ware in het nieuw. Investeer ook in een (goedkoop) paar inlegzooltjes. Af en toe een bijv. Kruidvat eigen merk voetspray gebruiken.
Wat je tegenwoordig ook hebt, enkele jaren geleden was dit niet zo, is van die halve ritsjes onderaan de binnenkant van de schacht.
Mocht je de rits niet dichtkrijgen, laat die dan liggen. Krijg je ze dicht, maar met moeite toch kopen en er eerst mee in huis rondlopen. Ze worden wijder maar gaan niet lodderen.
Veel plezier als je op laarzenjacht gaat!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wist NIET wat me overkwam moet er op de derde regel staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

duoboots.com
houseofshoes.nl
scapino.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij scapino hebben ze ook leuke!