mijn haar is heel erg droog en gespleten, maar ALTIJD als ik conditioner gebruik gaat mn haar zo sluik langs mn gezicht hangen, wat werkt wel?

Ik fohn het wel elke ochten, slecht slecht, maar als ik het niet fohn heb ik tijd te kort en zit het de hele dag niet goed. Dat is helemaal erg als ik conditioner gebruik, het is heel zwaar, wel glad, maar zit gewoon heel lelijk en anders,
wat helpt WEL, of wat kan ik doen zodat mijn haar beter blijft zitten, zodat ik wel conditioner kan gebruiken. -ik doe er altijd al versteviger in als ik conditioner gebruikt heb, maar tevergeefs, dus daar heb ik niks aan-

ik kan het me ook niet voorstellen, al de andere zit of lijkt hun haar wel goed te zitten maar ze gebruiken wel allemaal conditioner, dus hoe kan het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

conditioner!!! maar niet zoals jij het doet misschien

Als je je haar wast smeer je de conditioner ALLEEN in de haarpunten, tijdje laten inwerken en dan nog een klein beetje door je hele haar masseren en bijna direct uitspoelen

Dan wordt het stuk op je hoofd niet zo sluik en de rest toch goed gevoed.

Wat bij mij erg goed helpt tegen slecht/sluikvallend haar:

creme krul control van andrelon, zit echt niet als gel maar je haar wordt er wat stugger van
Plaatje bij antwoord
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de volume produkten van l'oreal werken goed

Toegevoegd na 1 minuut:
en je haar in laagjes laten knippen dan is het minder zwaar

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry bedoel andrelon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap de minnen weer eens niet. Je haar goed laten knippen is het belangrijkste +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nelly bedankt, ik vind het ook een geweldig product, maar volgens mij zijn die minnen niet voor het antwoord, worden ook niet gemotiveerd.
is het misschien een idee je haar niet 's morgens maar 's avonds te wassen ? Dat scheelt al een hele hoop geföhn - dat inderdaad de dood voor je haar is, letterlijk.

Bovendien is het beslist niet nodig je haar dagelijks te wassen ; daar wordt het inderdaad niet mooier of handelbaarder van. Sterker nog ; nadat ik mijn haar gewassen heb kan ik er zeker een of twee dagen niks mee, pas de tweede of derde dag wordt het goed, en na een dag of 5, 6 op zijn snelst wordt het tijd voor een nieuwe shampoo-beurt. Maar vet wordt het eigenlijk nooit.

Conditioners zorgen er voornamelijk voor dat je haar gladder wordt als het al sluik is, zal het er dus nog sluiker van worden Die zijn meer voor springerig of krullerig haar geschikt. Dat er voor ALLE haartypen shampoos en conditioners verkocht worden, wil niet zeggen dat ook elk haar ze nodig heeft of dat het er ook altijd goed voor is.

Typisch gevalletje van 'less is more dus.

(Aan het niet dagelijks wassen zal je haar wel even moeten wennen, maar na een week of twee, drie zul je merken dat het beduidend minder snel vet wordt. Tot die tijd doet een paardestaartje wonderen ;-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch is het het 'offer' meer dan waard. Ik werd stapelgek van elke dag mijn haar moeten wassen, en dan TOCH 's avonds alweer vet, en maar smeren en spuiten en fohnen en rollers en krulle..... - tot ik uberhaupt vanwege een parfum-allergie bijna niks meer mocht gebruiken. Zowel mijn huid als mijn haar zijn er zienderogen gigantisch van opgeknapt - en ik ben niet meer een kwart van de tijd kwijt aan het onderhoud. Heerlijk.....