vlekken van puisten op je huid! hoe laat je het minder zichtbaar worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
bamibal
12 jaar geleden
Met een boerka.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt het om de vraag in een andere categorie te stellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P
idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het was een photoshop-vraag

Antwoorden (6)

De rode littekentjes kunnen worden behandeld door een LDM-apparaat. Ik heb echt al heel veel geprobeerd en dit is het enige wat werkt.

In de link in mijn bron wordt over eczeembehandeling gesproken, dat is inderdaad één van de functies van het apparaat maar het kan ook ingesteld worden voor rode acnélittekens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een foundation of camouflage stift.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het camoufleren, maar ook de PCLE creme van Biodermal kan verbetering geven, dit product bevat dezelfde ingredienten als de littekencreme van Biodermal maar is in verhouding goedkoper. Camoufleren kan met stiften of dekkende make-up, neem dan een kleur 1 tint lichter dan je eigen huidskleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vitamine E is goed voor je huid. Als het echt littekens zijn (wat vaker achterblijft al gevolg van puistjes) kun je het artikel uit mijn bronvermelding even doorlezen, daar staan nog meer opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er sowieso niet aan gaan krabben.. $:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als de overige antwoorden niet werken, kun je het beste foundation gebruiken;)