Hoe krijg ik mijn haar lager?

Mijn haar gaat na de douche altijd na het drogen rechtovereind staan. Ik wil dit voorkomen. Wat kan ik hier tegen doen? Zijn hier speciale shampoo's voor of moet ik iets doen na dat ik heb gedouched?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Uit je eerdere reactie begrijp ik dat je een jongen bent, kort haar hebt (hoeft natuurlijk niet) en het je vooral stoort als je s'ochtends wakker wordt. Het beste wat je dan kan doen is 's ochtends even je haar nat maken, glad kammen, laten drogen en er dan wat gel in doen. Soms helpt het om je gel in vochtig haar te doen. Dan is het steviger. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

beetje gel erin en klaar is kees of haarlak en klaar is annie

Toegevoegd na 15 minuten:
een mutsje op, niet zo leuk voor je vriend maar het helpt wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je latere vriend, wanneer je dit voortzet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vriendin dan, maar vriend kan natuurlijk (bij sommigen)
Daarvoor gebruik ik anti-klit, na het wassen op je haar doen, even laten inwerken en weer uitspoelen. Het maakt je haar wat slapper en zwaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De echte naam is eigenlijk cremespoeling en elke drogist of supermarkt heeft het hoor.
Die van mij is gewoon eigen merk van de c 1000.
Soms is het op en als ik dan geen nieuwe in huis heb, gebruik ik, klinkt gek, wasverzachter, werkt ook prima.
enkel kammen en niet afdrogen, dan kan je proberen wat het beste is voor je haar. gel, wax, haarcreme, een mousse, gelwax etc etc.

er zijn heel veel producten voor je haar, dus probeer het eens uit of vraag aan de kapper wat het beste is (en zoek dan zelf een goedkopere variant, want bij de kapper betaal je nogal wat)