Hoe kan ik leuk kleding combineren zonder vaak het zelfde te dragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Verschillende dingen aan. Onder een bepaald shirtje soms een rok en soms een broek. Een jasje erover of een shirt met lange mouwen eronder.
Een leuke ketting zodat je het accent op je hals legt of een shawltje doet ook wonderen. Andere schoenen kun je je outfit ook een andere stijl in meegeven. Een jeans met birkenstocks oogt heel anders dan met een elegant laarsje.
Combineren en uitproberen is het motto!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door meerdere verschillende vestjes te hebben, en meerdere kleuren rokjes en broeken te hebben. Dan kan je éen shirt op vele manieren dragen.