Hoe kan je je het beste verzorgen voordat je uitgaat?

Als je nou uitgaat he, bijvoorbeeld naar de bioscoop, dan merk je altijd dat iedereen goed verzogt is.
Leuke kleren aan, ze ruiken altijd lekker enzo.
Maar wat kan je allemaal doen om er goed uit te zien voordat je uitgaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Douchen
Haren wassen
Haren goed doen (gel enzo)
Scheren
Aftershave (niet te veel!)
Deo (niet te veel en lekker ruikend samen bij je aftershave)
Mooie kleren aan (schoon)
Mooie schoenen (eventueel poetsen)
Tanden poetsen en je bent helemaal het mannetje) :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (3)

douchen, tanden poetsen, beetje make-up over je dagcreme, deo, bodylotion, haar in model en leuke kleren aan.

Toegevoegd na 18 uur:
oeps je bent een man, laat vooral de make-up maar zitten, de bodylotion kun je overwegen die zijn er ook hele lekkere voor mannen en scheer je ook maar even voor je de deur uitgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker douchen, schone kleren aan.
Deo op, zodat je niet na een uur al gaat stinken omdat het zo benauwd is in de bioscoop.
Zorgen dat je fris geschoren bent met een lekker luchtje op.
Je haren mooi in model met evt een beetje gel.
En je tanden gepoetst.

Je kan ook nog zorgen dat je nagels mooi schoon zijn.

Voor meisjes hetzelfde, maar dan met make-up en gelakte nagels ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha ha, dat is OOK afhankelijk van je leeftijd en voorkeur.

Jij zou waarschijnlijke niet gezien willen worden in de outfit die de generatie van je ouders als "verzorgt" ziet en ook niet in wat je kleine broertje van 4 aankrijgt als hij er "netjes" bij moet lopen.

Goed gewassen en haren gekamd, dat geldt voor iedereen natuurlijk.

Vooral in de bioscoop zou ik zeggen: matig met geurtjes, ik wordt zelf GEK van al die "stinkende" lopende parfumflessen.

En wat je aandoet is, zoals gezegd, afhankelijk van wat bij jouw leeftijd en groep past
amigo