Wat kan je maken op beauty gebied?

Ik weet dat je bv gezichtmaskertjes kan maken maar zijn er meer dingen?
Zet dan ook asjeblieft even derbij hoe je het maakt :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ja hoor dat kan, ik heb in Oisterwijk een workshop gedaan en daar douchegel, en handcreme gemaakt, maar op bijgaande link kun je wel het een en ander vinden aan recepten. En zo zijn er nog veel meer, kijk wat je het leukste vindt
12 jaar geleden
Hey tweety98, het is misschien niet het antwoord waar je naar op zoek bent maar ik kijk voor dit soort dingen allemaal op YouTube. Zo maak ik tegenwoordig zelf mijn eigen aspirinemasker, gezichtsscrub, eyeprimer etc etc. Toets gewoon in how to make en dan datgene waar je naar op zoek bent en dan kom je een heel eind op weg, succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.jojoli.nl/nc/webwinkel/producten/.../creme-maken, maar waarom zou je dat doen, het is veel goedkoper je producten bij de Aldi, Action of het Kruidvat te kopen, dan al die dure ingredienten aan te schaffen, plus dat je niet weet hoelang je het kunt bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een tip daar hoef je niet eens iets voor te maken. je kan honing namelijk als een lipscrub gebruiken!

Je kan zelf je ontharings wax maken met suiker, water en citroensap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt haarmaskers, deo, gezichtsmaskers, wax, lipbalsem, lipgloss, ... zelf maken. ik zou zeggenm kijk op youtube & zoek deze kanalen: beautygloss & beautylab , zij maken leuke flimpjes over beauty & ook hebben ze DIY filmpjes, waar ze laten zien hoe je iets kan maken.
succes!