Hoe kan ik weer haar terug op mijn kaal koppie? Heeft iemand een makkellijke en een goedkope oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
12 jaar geleden
Waardoor ben je kaal geworden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste vrouwen vinden kaal helemaal niet erg (beter als een toupetje), het gaat om het innerlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige mannen staat een kaal koppie best leuk hoor!;-). Een echt goedkope oplossing is er niet, zo'n haartransplantatie
kost duizenden euro's.
Neem vitamine B12 dat bevorderd haargroei!

Het beste antwoord

Ik vrees dat alleen haartransplantatie werkt, maar echt goedkoop is dat niet. Alhoewel.... Als je het over de langere termijn bekijkt valt het wel mee....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een toupetje is een makkelijke oplossing?
http://www.echthaar.nl/haarverlies/haarwerken?gclid=CLq52J2L_KoCFU2FDgodpHzF0Q
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt van de oorzaakvan je kaalheid af. Ben je kaal omdat je het afgeschoren hebt, of vanwege medicijnen, dan is gewoon wachten de makkelijkste en goedkoopste oplossing.
Ben je op natuurlijk wijze kaal geworden, dan helpt er, behalve transplantatie, niets tegen.
bamibal