Ik heb een donkerblauw pak, wat voor kleur schoenen moet ik daarbij kopen. Zwart lijkt me niet echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (11)

zwart uiteraard,
waarom niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zwart vloekt toevallig met niets, dus das altijd handig ( ook met bruin niet, maar leuk detail is dan om een zwart overhemd te dragen om de kleur terug te laten komen )
Kristal
12 jaar geleden
of een zwarte das.
Ik vind zelf lichtbruine schoenen erg mooi bij een blauw pak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cognac kleurige schoenen lijken mij hier mooi bij. Iets minder saai.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel.
Bordeaux rood o.a. kan heel goed.

Toegevoegd na 4 minuten:
donker bordeaux rood bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
ja en dan een das in dezelfde kleur, mooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die min weeral?
Bordeaux is inderdaad heel mooi bij donkerblauw.
+ van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over smaak valt niet te twisten, maar... ìk vind dat je wèl smaak hebt! Dank voor je + Siska!
De kleur van het stikseldraad van je pak is bepalend voor de hoofdkleur van je schoenen, en de riem van je broek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van mij is register accountant. Hij moet voor zijn werk altijd netjes gekleed zijn. Hij draag bij zijn donkerblauwe pak rustig gele schoenen. Echt waar, het staat hartstikke mooi. Het geel komt weer terug in de stropdas. Het is bijna avant-garde, maar werkelijk heel stijlvol. Hij heeft ook nog knalrode lederen schoenen en een paar fel groenen. Het past altijd bij zijn overhemd en stropdas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
dat vind ik een leuke en stijlvolle manier !
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook een plus. Het klinkt stijlvol en eigentijds.
Zwart is de meest veilige keuze. Altijd goed.

Andere kleuren (zoals bordeaux) zijn ook mogelijk, maar dan moet je heel zeker van je zaak zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwart. Desnoods neem je het pak mee en doe je het aan en dan probeer je te kijken of het samen gaat. Je kan ook altijd raad vragen aan de helpers in de winkel. Die helpen je vast verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cognac past goed bij blauw. Of licht bruin kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Donkerbruin! Zwart vind ik niet mooi onder een donkerblauw pak.

Toegevoegd na 23 seconden:
Camel bruin kan trouwens ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als 1e keus zou ik zeggen cognac kleur maar ook beige,muis grijs en antraciet zouden een goede keus zijn.