Mag kroeshaar wel hairspray hebben?

mag iemand met kroeshaar dagelijks hairspray gebruiken ?wat kan dat voor gevolgen hebben als je dat dagelijks doet? negroide ras bedoel ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja, dat mag. Er is geen wet die dat verbiedt ;)
Er kunnen wel gevolgen zijn, kroeshaar is vaak droog en poreus.
Het is over het algemeen aan te bevelen om het haar te behandelen met producten die daar geschikt voor zijn, dat zijn vaak producten die wat vetter zijn zoals shea butter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier kan ik at mee bedankt ik was nl bang dat dat haar zou breken
de bedoeling was dat dat haar netjes in vorm zou blijven zitten anders wordt het zo wijd als een grote afro
als dat ingespoten haar uitgekamd wordt zal t juist gaan breken mensen met europees haar laten het de hele week zo in dat netje zitten tot de kapster weer komt.

Andere antwoorden (1)

volgens mij niks :S
mn zusje heeft kroeshaar en gebruikt het gewoon dagelijks :) moet je wel goed doorkammen