Waar zou ik spateltjes om (bijv) gezichtscreme uit potjes te krijgen, kunnen kopen?

Trekpleister en Etos hebben ze niet. Ik kreeg er 1 van de apotheek, maar kon ze daar niet kopen (wilde er een stuk of vier, vijf).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.5K

Antwoorden (3)

Ijslolly stokjes kun je ook gebruiken. Maar bij de da hebben ze ze wel, bij de make up produchten liggen ze.

Toegevoegd na 14 minuten:
da drogist......geen dierenarts hoor!! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze via internet bij diverse shops bestellen.
http://www.beautywaves.nl/spatels/445-zalf-spatel-kunstof-klein.html
Ook zul je bij de wat "luxere" winkels zoals Iciparis meer kans hebben dat ze het verkopen.
En anders zou je het eens bij een schoonheidsspecialiste kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het vriendelijk vraagt mag je er vast wel een paar hebben bij de Douglas. Misschien zijn ze daar ook wel te koop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm... ik heb het al heel vriendelijk geprobeerd bij The Body Shop (kocht daar nb een body butter!), maar "we hebben er zelf al zo weinig!" kreeg ik als antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je? ;-)