Wat is jouw ultieme beautytip?

en als je die niet hebt.. Ken je een een beautytip waardoor iemand er elke dag opnieuw geweldig uitziet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Leg iedere avond je kleding klaar voor de volgende dag. Je hebt dan tijd om leuke combinaties uit te zoeken, in plaats van een bijeen geraapt "zootje". Denk hierbij ook aan accessoires zoals sieraden, schoenen en een tas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit scheelt me een hoop stress s'ochtends en geeft me dus meer rust en een beter uiterlijk en heb ik meer tijd over om me netjes op te maken en mijn haar te fatsoeneren, Beste antwoord!!

Andere antwoorden (16)

Zorgen dat je gelukkig bent. Klinkt heel zweverig maar ik ben een tijd niet gelukkig geweest en dan kun je smeren wat je wilt, maar je straalt niet. Neem maar van mij aan al die dure producten zijn onzinnig. Wat evt. wel wil helpen is een regematig leven, niet te laat naar bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Be youself!

Toegevoegd na 16 seconden:
ik bedoel, Be youRself!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proberen te zorgen dat je huid niet glimt maakt dat oneffenheden en rimpels minder opvallen. Verder krijgen mensen naar mate ze ouder worden vaak diepe groeven als ze expressieve gezichten hebben. De groeven in je voorhoofd zou je kunnen laten "botoxen" al ben ik er geen voorstander van doet het vaak wonderen bij mensen die altijd "zorgelijk" kijken omdat ze zelf rimpels in hun voorhoofd trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen dat ik er altijd verzorgd uitzie.
Dus mijn haar kammen. Er iets leuks mee doen, make-up netjes opdoen. Ook heb ik hele goeie doekjes van demake-up, die ervoor zorgen dat mijn wallen minder zichtbaar zijn en dat mijn gezicht er frisser uitziet. Heel handig, EN! het werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je jezelf van binnen goedvoelt,dan zie je er aan de buitenkant ook goed uit.
en een goede nachtrust doet ook vaak wonderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ultieme beautytip is: `n goede huidverzorging en daarmee bedoel ik: elke dag goed reinigen, gebruik een dag- en nachtcrème die bij je huid past en beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf, zoals zonlicht.
Gebruik ook een lekkere body-lotion!

Het voelt prettig om jezelf goed te verzorgen en voor je omgeving is het fijn om naar een goed verzorgd iemand te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er elke dag opnieuw geweldig uit wilt zien, moet je actrice worden. Een schijnleven leiden. Zoals Eva Longoria of andere celebrities. Elke dag de verplichting er weer opperbest uit te zien. Nooit jezelf kunnen zijn.

De buitenkant ziet er prachtig uit. De binnenkant echter....

Je kunt beter wat elementaire leefregels volgen: voldoende slaap, niet te veel stress, gezonde voeding. En het allerbelangrijkste: wees vooral jezelf! Als je je goed voelt, zie je er vanzelf beter uit. De buitenkant volgt de binnenkant.

En als je eens een keer je dag niet hebt, je eens wat minder voelt - nou èn? Je bent toch een mens, geen robot? Je mág er best eens wat minder uitzien omdat je toevallig slecht hebt geslapen vanwege een verkoudheid. Wees mens, verberg dat niet!

Je hebt wat zelfvertrouwen nodig om hiermee te beginnen. Zodra je eenmaal een beetje deze weg bent ingeslagen, zul je zien dat mensen je accepteren, ook op mindere dagen. Daarvan zal je zelfvertrouwen groeien, waardoor je verder kunt op deze weg van puur zijn.

(Dit is misschien niet het antwoord waar je naar zocht, maar het is wel mijn ultieme beautytip.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede nachtrust, tonic, zacht cremetje ( en voor een vrouw beetje consealing stick en mascara) thats it

ow en dames, epileer die wenkbrauwen zo sexy s bert van sesamstraat niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja de klokkenluider van de notredamme dan ook
ik heb wel een goede tip, maar dat is meer wat betreft de intieme verzorging.
als je je doos scheert, heb je vaak de volgende dag(en) last van rode geirriteerde plekjes, en ingroeiende haren.
mijn tip: verpulver een aspirine (een echte, geen paracetamol), meng die met wat creme, en smeer op de geschoren plekken.
scrub en desinfectie ineen!
14 jaar geleden
wees tevreden met jezelf, dan straal als vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ultieme beautytip is:

Geweldig antirimpelmiddel. Koop een potje natuurlijke (vloeibare)vitamine E pillen.(Van het Kruidvat zijn de vitamine-preparaten ooit als beste getest.) Bijt deze voorzichtig stuk, smeer het op je gezicht en na een paar nachten zie je al resultaat, je ziet er echt weer stralender uit. Vergeet je hals en decollete niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stop met je gezicht MET ZEEP te wassen, daar komen al die gaten in je huid vandaan (puistjes krabben). Aleen water is genoeg in je gezicht, wel elke dag natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon je zelf zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als eerste hoor je goed voor jezelf te zorgen:dus je innerlijk bedoel ik daarmee....zorg dat je goed in je vel zit en drink je genoeg:heb je geen creme nodig die vochtvasthoudend is,en eet je gezond,zul je niet een te vette huid hebben.....en ga zo maar door,het enige dat je dan nog hoeft te doen is een creme om je huid aan te vullen op de punten wat het dan nog mist maar dat zal zeker niet de mooie gezonde stralende huis zijn!ben je zuinig op jezelf zie je dat zeker terug......en dus goed luisteren naar je lichaam en daar op reageren!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik nooit make-up behalve voor toneel, dus kan ook alleen bevestigen: elementaire leefregels sport, slaap, fruit. Make-up (is mijn ideologie) gebruik je om jezelf anders voor te doen dan je bent, en dat kan wel leuk zijn zo nu en dan maar je bent echt mooi als jezelf. Ik ken iemand die er elke dag geweldig uitziet omdat die bijna vloeibare karma uitstraalt, en ze heeft overduidelijk geen make-up op, en is ook geen model.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet teveel poespas, niks cremes en poeders, gewoon wat accentjes en klaar.