Wat is de us schoenmaat voor eu maat 38? ik ben een vrouw

Ik kijk op google, maar serieus ELKE website zegt wat anders van 5-7,5
Het lijkt mij dat dit gewoon ergens officieel is en niet bij elke website anders kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het voor vrouwen en mannen verschillend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik je schoen staat het meestal ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke! maar nu wordt er ook als antwoord gegeven dat het 6,5 is haha! Ik snap niet dat er niet duidelijkheid is

Antwoorden (1)

Maat 38 is maat 5 bij de Engelse maten . Bij Amerikaanse maten is het voor maat 38 damesmaten 6½ en voor herenmaten 5½

http://www.dortmondschoenen.nl/info/maattabel.htm