Mijn uggs zijn nat geworden en nu is de neus helemaal nat en helemaal donker. Gaat dit nog weg?

Ik had ze wel in gespoten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
12.9K

Het beste antwoord

Als ze alleen maar nat zijn geworden, drogen ze gewoon weer normaal op. Je moet alleen uitkijken in de winter met pekel, als je in gepekelde sneeuw loopt en je laarzen worden daar nat van, krijg je wel kringen.

Ik heb mijn ugg als 'laatste redmiddel' wel eens in de wasmachine gegooid en zelfs toen kwamen ze er nog prima (en schoon) uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij Oh Oh Tirol werd er ooit door een ietwat impulsieve dame verteld dat Uggs die nat worden weggegooid kunnen worden. Ik weet niet of dit zo is, als ik jou was zou ik het wel doen. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik het vreselijke units vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helmaal ik ga schoenen van 150 euro weggooien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom vind ik ze dus ook vreselijk
Als je ze ingespoten hebt drogen ze weer op en krijgen de oorspronkelijke kleur weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut niet in de wasmachine doen!!!!!!!!!!!!!! Als je ze echt niet meer schoon krijgt kan je ze via een uggswinkel op laten sturen en schoon laten maken. Kost je €30,-. Maar dan zijn ze weer als nieuw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je ze na iedere 9 keer dragen opnieuw in moet spuiten, dan blijven ze mooi. Als ze een keer nat worden droogt het wel op, maar als ze vaker nat worden en je doet er niks aan word het er niet mooier op, dat is tenminste bij mij zo. Dus ik zou aanraden om ze wel regelmatig in te spuiten.