Is deze site betrouwbaar?

Ik heb een site gevonden waar je online jurken kunt kopen, maar ik twijfel of het wel een betrouwbaar site is:

www.gogogu.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Nou, Nederlandse beschrijving....

Ervaring professionele service en kwaliteit producten gemaakt in China vandaag.

Join Registreren duurt slechts enkele seconden en is gratis, waarna je je eigen gloednieuwe winkelwagentje te vullen met wat je wilt!

We maken gebruik van DHL, EMS en UPS om al onze pakketten schip.

Blijf veilig online met ons op.

het lijkt me een Chinees bedrijf te zijn. Op zich niet per definitie iets mis mee, maar je moet vaak wel geduld hebben met leveringen en retourneren is lang niet zo eenvoudig als je bijvoorbeeld bij Wehkamp gewend bent.
Probeer anders eerst per mail contact met ze te leggen. Als die communicatie per mail al niet vlot wil lopen zou ik het wel laten.
Ook zie ik geen KVK nummer.
En geen thuis winkel waarborg nummer
En al laatste je kunt niet bellen naar hun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja deze site lijkt mij betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als je al de reacties op dat forum leest (link van het vorige antwoord) schrik je toch wel hoor... Ik zou het zelf niet doen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom lijkt dit je betrouwbaar?
Ik zie positieve en negatieve verhalen hierover.

Het bedrijf bestaat wel,hieronder heb ik alleen de postcode kunnen vinden.

2670 AA Naaldwijk.
Ik vind het maar vreemd en zou het niet vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je als ik hem kon geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie wel. :-)