Scheerapperaat net zo glad als mesje?

Ik twijfel nog tussen scheeesjes en een apperaat. De meest mensen zeggen dat je het met mesjes gladder krijgt. Bij de mediamarkt zag ik een apperaat met standen vam 0 tot 5 mm. Scheert deze dan net zo glad? En weet iemand anders een apperaat dat wel zo glad scheert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (8)

Mijn ervaring is dat mesjes altijd gladder scheren

Toegevoegd na 1 minuut:
wel kan als je niet al te lange haartjes hebt een apparaat glad genoeg scheren om er mee door te kunnen, maar het is wel minder glad.
Lange haartjes heeft een apparaat (tenminste mijn philishave) vaak wel moeite mee, hij trekt ze er dan soms uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een apparaat zal nooit zo glad scheren als een mesje. Twijfel niet en ga scheren met een (goed!) mesje. Een scheerapparaat vind ik ook minder hygienisch omdat je het meestal niet nat kunt reinigen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net een oplaadbare Philishave gekocht, die kun je wel nat reinigen en zelfs onder de douche gebruiken.
paulus811
12 jaar geleden
Die ken ik, daarom schrijf ik ook 'meestal'.
paulus811
12 jaar geleden
Bevalt zo'n Philishave trouwens? Ben er wel benieuwd naar, want voor af en toe lijkt het me wel reuze handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij bevalt het wel, hoewel ook ik vind dat mesjes gladder scheren. Je kunt met één acculading ca. 2 uur scheren, dus voldoende voor als je een lang weekend weggaat. Maar als je mijn antwoord op deze vraag bekijkt zie je hoe ik hem gebruik.
Mesjes scheren naar mijn inziens een stuk gladder dan een scheerapparaat ,en een stuk sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend zweert bij mesjes, veel gladder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een scheermesje zit direct op de huid en (neemt soms bij oneffenheden stukje huid mee) scheert hierdoor gladder dan een apparaat. Sommige personen gebruiken een apparaat omdat hun huid niet gewend is aan het scheren met mes, maar deze apparaten werken niet altijd even goed op de moeilijke plekjes waar een scheermes dit wel doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik scheer altijd met een scheerapparaat omdat ik geen zin in een bloedbad heb, maar mesjes scheren gladder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheermesjes vind ik ook veel beter. Ik scheer altijd mn hoofd en met een apparaat wordt het gewoon niet zo glad. Ik laat mn mesjes ook gerust en half jaar erop zitten en bot worden. Snij je veel minder in de huid. Wel veel schuim gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mesjes scheren gladder. Nadeel is, dat je als je haast hebt makkelijk een jaap in je huid maakt en dat je met een mesje en scheerschuim langer bezig bent. Ik gebruik meestal een electrisch scheerapparaat waarbij ik eerst mijn huid vochtig maak, en scheer het even luchtig na met zo'n mesje met glijstrip. Superglad