Vaak is er sprake van een teveel aan huid bij de ogen, waardoor deze 'hangen' en een trieste blik geven. Helaas is de enige methode om er goed vanaf te komen het laten verwijderen van het teveel aan huid door een plastisch chirurg. Het is aan jezelf of je deze relatief kleine ingreep ervoor over hebt.
12 jaar geleden
Ga op je bed liggen op je rug. Leg een paar plakjes komkommer op je gesloten oogleden. Denk aan een heerlijke vakantie op een onbewoond eiland en het ruisen van de zee.
Je zult zien dat de zon weer een beetje gaat schijnen.

Sterkte, houd de zonzij!
12 jaar geleden
Je kan ook afgekoelde gebruikte groenetheezakjes op je ogen leggen. Daar neemt de zwelling van af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg 2 lepels voor 30 minuten in de vriezer. Wikkel ze in keukenpapier (zodat je niet verbrand) en leg ze dan net onder je ogen. Veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind weer het plezier in het leven.
Het heeft uit uitgeput en vermoeid.

Dit kan je ondersteunen door zelf ook weer fitter te worden. Dus wat meer beweging, gezond voedsel en mentale rust.
Ontdoe jezelf ook van je mentale ballast uit het verleden.
Dit helpt om meer helderder te worden en meer levenslustiger.