Ik wil samotoline afslankcreme gaan gebruiken heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Antwoorden (4)

Omdat niemand antwoord gaf tot nu toe heb ik even voor je gezocht. Ik heb zelf dus geen ervaring maar vond het volgende: Ervaringen van consumenten
Internet is een vaak een goede bron om mensen te zoeken die ervaring hebben met het product. Somatoline afslankcrème is al enige tijd op de markt en er zijn al veel ervaringen in vele landen te vinden. Op de website Ciao! krijgt Somatoline gemiddeld 4 sterren. Sommige consumenten spreken van een regelrecht wonder, andere van een regelrechte teleurstelling. Op het Nederlandse Gezondheidsnet is ook een test gedaan met de crèmes van Somatoline Cosmetic. Conclusie van Ilona Meerik: "Na 30 dagen veel smeren voelt mijn huid zachter aan. Ziet het er echt (!) strakker uit en lijkt ook mijn buik platter. De weegschaal geeft nog steeds hetzelfde aantal kilo's aan, maar ik zie er slanker uit!". Zo zijn er nog veel meer ervaringen te vinden op het Internet over het afslanken met de crèmes van Somatoline.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik kan overigens zelf de Ciao! recenties niet terugvinden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Beppie, ik ben dus wel een "ervaringsdeskundige" ;-) en ik moet zeggen dat de resultaten me erg tegenvallen. Ik heb een hele pot "weggesmeerd" , bijna elke avond voor het slapen gaan en ja, natuurlijk voelt je huid dan zachter aan, na een tijdje, maar dat gebeurt ook met een veeeeel goekopere crème, dus wat dát betreft....Ik kan je dus helaas geen bemoedigend antwoord geven ( had het echt graag gedaan), maar wel een eerlijk antwoord. Succes met het vinden van een goed product!
Bronnen:
14 jaar geleden
ik heb het inderdaad geprobeert en ik moet zeggen dat als ik verschil had gezien het tussen mijn oren had gezeten:geen verschil dus!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelf geen ervaring mee maar uit bovenstaande antwoorden denk ik dan dat je huid toch soepeler wordt en het zit er uit alsof je afgeslankt bent.. maar als je het toch wil gebruiken dan moet het wel gepaard gaan met sport om sneller en een betere resultaat te krijgen ,

ook heb ik meerdere keren gehoord dit soort middelen zijn geen wonder middelen maar wel een soort van aanvulling van je programma bij het afslanken .