Bedoel je van die bumpits? Je kan ze bij een kappergroothandel halen en anders hebben ze ze ook bij de blokker te koop. Het heet een bumpit, je hebt ze in verschillende maten en kleuren en het werkt erg goed! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
top dank je!

Andere antwoorden (3)

Bij elke bouwmarkt verkopen ze ijzerdraad. Als je eerst een vlecht maakt en je steekt er een stuk ijzerdraad in kan je hem zo omhoog zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat de vraagsteller ijzerdraad bedoel voor in het haar, maar wel grappig bedacht vanuit pippi ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien vraagsteller niet echt duidelijk is, vind ik dit een prima antwoord.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, vind ik ook +
bij een drogisterij verkopen ze alle soorten haarklemmen

Toegevoegd na 49 seconden:
DA. Kruidvat, Etos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nukkigs bedoeld, deze heb ik gezien bij etos en claire's.