Waar kan ik paarse schoenen kopen?

Ik stel deze vraag voor een vriendin die op zoek is naar bijpassende paarse schoenen bij haar jurk voor een bruiloft. Ze heeft overal al gezocht zegt ze, maar kan geen paarse schoenen vinden. Kunnen jullie helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenenreus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je?
In amsterdam kan je in elke schoenenwinkel paarse schoenen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik zal het tegen haar zeggen. Ze zat gisteren bij mij te klagen dat ze stad en land had afgezocht maar nergens paarse schoenen kan vinden. Dus ik dacht, ik zal het eens op GV vragen.

Het beste antwoord

Ik heb 'n drietal sites voor je gevonden met paarse schoenen. Misschien is de laatste wat? Beetje netjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt. Paars genoeg lijkt mij, ik geef het meteen door!

Andere antwoorden (3)

In amsterdam zit een winkeltje waar je schoenen kunt laten verven. dan koop je witte bruidsschoenen en die laat je dan verven in de kleur van je jurk. (een heel klein stukje voering of lint met de schoenen meegeven voor de goede kleur).
http://www.lesshoes.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt goed! Ik ga het meteen doorgeven. (ze is niet zelf de bruid hoor, haar oude vader gaat opnieuw trouwen :-)
Bij zalando hebben ze paarse schoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, die lijkt mij prima. Ik geef het meteen door!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! +
Hallo!
Is dit misschien iets? http://www.styletoday.nl/shop/p/Peter-Kaiser-Peeptoes-Paars/652__-1783219600.
Je vindt meerdere schoenen en modellen in onze shop: www.styletoday.nl/shop.

Groet Richt
Redactie www.styletoday.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het meteen doorgegeven, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar is je plus dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou ik hier een plus voor geven? Ik ben de vraagsteller, misschien wordt het wel het beste antwoord... En alle mensen die ik hierboven bedankt heb heb ik toch ook nog geen plus gegeven? (eerlijk gezegd vind ik dit ook niet de mooiste schoen die ertussen zit, maar wel een bedankje waard) Even afwachten of er nog meer antwoorden komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de moeite mischien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die plus voor de moeite krijg je toch al van Goeie Vraag zelf als je een antwoord plaatst. :-)