Hoe krijg ik mijn navelpiercing eruit?

Ik heb een tijd terug mijn navelpiercing laten zetten en nu krijg ik het bolletje niet los. Ik draai de goede kant op maar ik krijg hem maar niet los. Ik heb het ook al met rubberen handschoentjes geprobeerd voor meer grip maar dat ding zit muurvast. Iemand nog ideetjes?

Toegevoegd na 11 uur:
ooh gelukt! Met een tang haha

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eventjes langs bij de shop waar je hem hebt laten zetten. Ze hebben hem vermoedelijk iets te strak aan gedraaid. Het is niet meer dan normaal dat zij ook een beetje nazorg leveren.

Het beste antwoord

Ik kreeg hem zelf ook niet los nadat ik hem had laten zetten. Als het goed is kan je hem in de piercingshop gratis laten omwisselen of losschroeven. Bij mij heeft me vader hem losgekregen, die heeft wat meer kracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou even bij een piercingshop naar binnen lopen voor advies of even naar de huisarts. je kan hem er zelf wel met bruut geweld uithalen maar wie weet wat je er aan over houdt. laat t door iemand doen die er verstand van heeft.