waar kan ik gouden nagellak vinden?

ik ben sinds kort gouden nagellak enorm mooi gaan vinden en wil dus graag een potje kopen. morgen ga ik naar het dorpje het halen maar ik heb niet veel keuzes in winkels, ik moet het bij de kruitvat, etos, Hema of trekpleister kunnen krijgen. ik wil geen glitter maar echt mooi goud, het moet goede kwaliteit zijn maar niet te duur, dus tegen de €6 max? ik heb even gauw een plaatje gegoogled om jullie een idee te geven wat ik in mijn hoofd heb. alvast bedankt x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (8)

Ik zou denken ga even kijken bij catrice of essence maar als je zegt dat ze het niet bij de kruidvat hebben denk ik dat je maar moet bestellen of naar een grote stad moet gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Etos heeft zilver... goede kans dat ze dus ook goud hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gosh nagellak bij het Kruidvat
12 jaar geleden
Ik heb goudkleurige en zilverkleurige nagellak gekocht bij Etos en DA.
Maar ze hebben het volgens mij ook bij het Kruidvat.
Het is zeker te vinden als je ff zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens kijken bij Kruidvat, al weet ik niet of ze die daar hebben. Of Hema. En de iets duurdere merken bij Ici Paris XL als je het echt graag wil hebben ga daar dan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn gouden nagellak bij de etos vandaan, van miss sporty;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Missporty ja en mischien hema maar dat weet ik niet helemaal zeker ik heb daar toen wel zilveren gezien:P

groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Miss Sporty of hoe het ook heet. en het is ook maar 2 euro en het ziet er hetzelfde uit als joun plaatje