Hey, ik ben een beautyaddict, Misschien hebben jullie nog een paar handige beautytips die jullie met mij kunnen delen?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Voor sterke nagels: blanke nagellak kopen, halve teen knoflook klein snijden en hierdoorheen doen (niet te klein; blijft aan kwastje plakken. Wel groot genoeg om door de opening te passen. Niet te veel, dan kan je het flesje niet opendoen zondet over je nek te gaan. Geloof me, ik heb ervaring. Ik stond te kokhalzen.)
Week laten staan, af en toe goed schudden. Daarna als nagelverharder gebruiken.
Dit maakt je nagels erg sterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is misschien niet wat je verwacht of wenst maar:
VOEL je mooi!!!!

Mensen die zich goed voelen en blij zijn met zichzelf zien er ECHT beter uit dan tobbers of piekeraars.

Als je dus leert positief naar jezelf en het leven te kijken krijg je iets stralends dat je OOK mooier maakt.
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dat kun je niet uit potjes en flesjes van Douglas halen (hoewel die wel een beetje meehelpen...)+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!!!!
Heb je al eens van BB Cream gehoord? Het is echt ontzettend goed spul dat je poriën niet verstopt, met maar één nadeel: wanneer je een donkere huid hebt kan je het niet gebruiken, het is alleen voor de lichte (typisch Nederlandse) huid. Je ziet het écht niet zitten, het is een soort foundation, ik gebruik het zelf ook. Het is tegen UV staling, puistjes en het werd vroeger gebruikt na operaties. Het helpt je huid genezen en het bedekt de oneffenheden. Ze hebben het voor de vette huid en voor de droge huid. Hier een enorm handige link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78480-bb-cream-de-foundation-voor-de-lichte-huid.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar waar koop je dat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat in de link :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het niet gewoon verkrijgbaar is vind ik al een minpunt. Typisch Nederlandse huid? Hoe zou je de huid van Koreanen, die het als foundation gebruiken dan noemen? Die is niet donker maar beslist niet hetzelfde als een Koreaanse huid.
Daar staat het internet vol mee.

Dus even googlen levert een HELEBOEL tips op.

www.glamour.nl/Beauty/How-Tos

www.beautytouchstudio.be/beautytips.htm

beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/schoonheidstips.php

beauty.rubriek.nl/

www.beautynieuws.nl/categories/126/Beauty%20tips

www.beautynieuws.nl/

www.trendystyle.net/beauty/

.........ETC. ETC.
veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tips heb ik er genoeg maar neem is een kijkje op deze sites, persoonlijk mijn favouriten ik kijk er elke dag een paar x op! Er komen ook elke dag nieuwe dingen op zoals revieuws nieuwe dingen tutorials etc

www.girlscene.nl
www.beautyscene.nl
www.beautylab.nl
www.beautygloss.nl
www.thebeautydepartment.com (deze is wel in het engels maar wel heel leuk!)

Xx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
drink veel water en beweeg voldoende, veel lachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet staat er vol mee! Op de website styletoday vind je veel antwoorden op je beautyvragen. Je vindt hier onder andere de nieuwste nageltrends, tips voor het aanbrengen van make-up en hoe je het leukst je haar kan doen. Foto's en video's maken het je nog makkelijker. En dat is nog maar een kleine greep van wat je allemaal kan leren. Elke dag een kijkje in de beautyrubriek en je bent up-to-date qua beauty :)

Groetjes Karin
Styletoday