Ik kan mijn nagels helemaal dubbelvouwen is er iets mis met mijn nagels?

Waarom kan ik mijn nagels helemaal dubbelvouwen? Moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Je loopt n groter risico dat ze afbreken of scheuren. Is op zich geen punt want ze groeien weer aan. Tenzij t afscheurt tot voorbij het punt waarop ze nog vastzitten aan je vel. Dat kan pijn doen e-mail als je pech hebt bloeden of uiteindelijk ontsteken.
Je kunt verstevigende nagellak gebruiken om t tegen te gaan. Van herome of hema eigen merk, die hebben ze heel veel...werkt goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
E-mail moest zijn en....type via klein toetsenbord op mobiel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, ik heb eigelijk nooit dat ze echt snel afbreken. Maar ze scheuren wel wat sneller. Maar dat komt denk ik ook doordat ik dan aan m'n nagels ga peuteren enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (5)

nee hoor, je hebt gewoon slappe nagels, dit kun je verbeteren door calcium granulaat van Mariandel te slikken , eventueel gecombineerd met nagelharder op je nagels smeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, waar kan je die calcium granulaat van Mariandel kopen? Ik doe altijd al nagelharder op, maar dankje voor de tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons bij DA, maar Etos zal het ook wel hebben.
Dat kan ik had dat vroeger ook met mijn nagels, dan heb je idd slappe nagels
Ik doe elke dag olijf olie op me nagels om ze sterker te maken
Helpt heel erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, zal ik gaan proberen!
komt idd door slappe nagels, je kan proberen op versterkende nagellak erop te lakken, maakt niet echt uit van welk merk, en dan kijken of dat bij jou werkt, en vooral veel melk drinken daar worden je nagels sterker van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ook altijd slappe nagels, maar sinds ik heel veel eiwitten eet is het over.. En goed vijlen en bijhoude.. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx!
Je hebt hele slappe nagels