kan je kaal worden door je haar heel licht en vaak te laten blonderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe vaak doe je dit?

Antwoorden (4)

Je haar verven en blonderen is niet gezond voor je haar.
Je haar word kwetsbaarder en breekt sneller af.
ik weet niet hoevaak je het doet maar als je het elke week doet is na een half jaar een groot gedeelte van je haar afgebroken.

Toegevoegd na 40 seconden:
Je kan er ook haaruitval door krijgen dus ja, je kan er kaal van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee dankje (:
mijn zus doet het om de 6 weken, en dan de lichtste kleur die er bestaat (bijna wit)
als ze het net heeft geverfd gaat haar hoofdhuid prikken en word het heel warm.
nu kan ze dus ook hele plukken haar eruit halen..
maar ze wil niet geloven dat het door het blonderen komt haha (:
ik heb een zus die al 50jaar haar weelderige lange haren sterk blondeert.niks aan de hand als je het haar verder goed verzorgd kan het een levenlang mee.mijn zus is nu 65 en heeft nog steeds een volle lange haardos.je wordt er absoluut niet kaal van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook geblondeerd haar, ik laat het om de 6 tot 8 weken opnieuw blonderen. Het is niet goed voor je haar maar je wordt er niet kaal van. Verder gewoon een goede shampoo en conditioner gebruiken voor gekleurd haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar groeit van binnen uit, je blonderrt alleen de buitenkant van je hoofd, de haren die in je hoofd zitten ontkleur je dus niet mee. Je haar wordt wel heel breekbaar door blonderen, omdat de haarschubben niet meer goed sluiten, maar de kans dat alles tegelijk afbreekt is wel heel erg klein. Het is dus heel belangrijk je haar heel goed te verzorgen.