2 girls van 17,21 willen workshops gaan geven aan meiden Vooral beauty maar alles is mogelijk hebben jullie tips hoe we dit aan moeten pakken?

We weten niet goed hoe we dit aan moeten pakken, en wat we moeten doen ivm belasting, kvk enzovoort. We hebben geen bepaalde diploma's voor dit soort dingen. we studeren pabo en personeelsmanagement. Dit willen we erbij doen, en we zien wel hoe het loopt. We denken ook aan bijvoorbeeld wie is de mol spelletjes in ons dorp voor vrijgezellenfeesten, verjaardagen enz.
Kunnen jullie ons helpen hoe we dit op moeten starten en waar we aan moeten denken qua publiciteit enzo

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Maak een afspraak bij de KVK en laat je professioneel adviseren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het laatste waar je aan moet denken is de belasting ,de KVK kost alleen .je moet gewoon starten ! Dus kijken of je plan werkt . Maak reclame op de brug klas Vd beauté workshop 's of maak een gesprek met de plaatselijke drogist (gratis monsters )misschien mag je wel z'n zaak gebruiken ,want ja hij kan weer verkopen !of dat je op zijn raam een aanplak biljet mag hangen ,enz dan mocht je geld binnen krijgen ,kan je evt naar KVK voor info .inschrijven lijkt mij niet nodig ,zolang het nog kleinschalig is.dan de belasting pas als er geld omgezet wordt ,boven een aanzienlijk bedrag moet er bet worden .dus rustig aan .gaat het lopen en is het niet eenmalig.kan je altijd een boekhouder info vragen ,en de aangifte en dergelijke laten regelen .maar pas op dat kost geld .succes.