Ik heb korte benen. Waar koop ik een leuke broek?

Ik ben 24 jaar, ongeveer 1 meter 60, heb doorgaans maat 38 en ik heb lieve korte beentjes (binnenbeenlengte 70cm). Voor die korte beentjes kan ik vrijwel geen passende broeken vinden (tenzij Esprit zo aardig is geweest om 3 broeken in de collectie extra kort te maken); een damespantalon maat 38 heeft meestal een binnenbeenlengte van rond de 75 centimeter. Heb jij ook korte beentjes en weet je een leuk adresje voor me (omg. Amsterdam of Utrecht)? Je zou me heel gelukkig maken!!

Ik ben dus niet op zoek naar driekwartsbroeken, maar naar een voor mij goedgeproportioneerde "lange" broek. Oja, ik heb ook gezonde heupen en kuiten, dus kindermaatjes kom ik niet in ;)

Vast heel erg bedankt voor de tips!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Het beste antwoord

ik ben 1.63m en ik koop altijd bij C&A en dan de korte broekmaat, zit perfect en zijn niet te duur.
Daarbij heb je redelijk wat keus qua soort broek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou zo gauw geen winkel weten te bedenken.
Maar wat ook mogelijk is is een broek kopen die verder goed past. De lengte van de pijpen kan je bij een naaiatelier vaak voor een schappelijk prijsje laten verkorten.
Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem. En die doet het zo. Ik dacht dat ze zo'n €5,- kwijt is voor het verstellen van haar pijpen.
Met pantalons dan he, want spijkerbroeken slaat ze gewoon om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eens een internet winkel zoeken.
bijvoorbeeld http://www.specialsizes.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C&A heeft inderdaad lengtematen, Miss Etam ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn partner(vrij klein,maar niet zo) kun je met een binnenbeenlengte van 70 cm geen passende broeken kopen! De kortematen zijn dan toch iets te lang! Zelf korter maken of laten doen!