Haar laten highlighten wanneer terug naar de kapper?

Ik had middenbruin haar dat was geverft, en wilde blond dus heb er highlights in laten zetten maar het is nog niet blond genoeg. Wanneer kan ik dan teru naar de kappe4 om het nog een keer te laten doen zodat het blonder wordt? En wordt het dan wel echt blonder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ieder moment ,en spreek goed af ,wat je wens is .evt met foto's die zelf al meeneemt . En maak een afspraak over de prijs ,zodat je weet wat het je kost.loop evt wat meer kappers binnen en vraag advies en prijs opgave .ga niet perse voor het goedkoopste maar ga voor goed advies ,en daar waar je vertrouwen krijgt ,dat je krijgt wat je wil !succes .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de zon schijnt lekker in de zon gaan zitten daar lichten je highlights enorm van op en je haar wassen met speciale shampoo. Als je na 4weken nog niet het gewenste resultaat heb kan je het nogmaals laten doen. Je kan natuurlijk ook kiezen voor coupe soleil. Den heb je heel veel kleine blonde plukjes in je haar. Dit geeft direct resultaat! Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij de kapper heb je garantie, zij moeten het kosteloos naar je zin maken, dus direct bellen.