Hoe vaak moet je je haar wassen zodat het niet gaat pluizen?

Hoe vaak inde week moet je je haar wassen? En op welke temperatuur? Mijn haar pluist namelijk snel...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

om de dag en op tempratuur van 37 tot 40 graden, daarna na spoelen met koud water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de dag?? Max twee keer per week is genoeg, anders wordt het des te sneller vet.
Misschien dat je haar pluist omdat je gespleten haarpunten hebt. Zorg voor een goede conditioner en af en toe een haarmasker. Twee of drie keer week wassen is beter voor je haar dan elke dag je haar wassen. Hier meer informatie: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78637-alles-over-gespleten-haarpunten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde probleem!
Maar wat bij mij helpt is om haarproducten met olie in je haar te smeren! Na elke douche heb ik namelijk ook pluishaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te vaak wassen: twee keer per week is ruim voldoende. In het begin zal je haar wat vetter aanvoelen, maar na verloop van tijd verminderd dat.
Gebruik een milde shampoo, eventueel babyshampoo en eventueel een goede conditioner.