maakt het uit wat voor creme je gebruikt?

IK ben 52 en in de overgang , Nu wil ik weten hoe kan ik mijn huid het beste verzorgen tegen rimpels en slappe huid
Ik heb een dure creme er voor. maar mijn dochter zegt dat het niets uitmaakt wat je gebruikt als het maar vocht in brengt wie heeft een tip

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende blijven bewegen.
Veel water drinken.
Positief in het leven staan. Oh ja: en dan gewoon smeren wat lekker aanvoelt.

Het beste antwoord

Ja, ik heb een tip:

Voldoende blijven bewegen.
Veel water drinken.
Positief in het leven staan.
Niet te veel in de zon.

Oh ja: en dan gewoon smeren wat lekker aanvoelt.

Rimpels heb je veel of niet. Zit in je genen.
Slappe huid hoort een beetje bij het ouder worden
maar kun je met cremes niet voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ze hebben een paar jaar geleden een onderzoek hiernaar gedaan. Dus welke cremes werken echt....
En alle betaalbare cremes zijn hierin mee genomen...
De 2 merken die echt bleken te werken waren Oil of Olaz en Vichy.
En dan zou je gewoon moeten kijken wat het lekkerste aanvoelt op de huid.
Oja en vochtinbrengende cremes bestaan niet.. Het moet zijn vochtvasthoudende cremes.
Dus welke creme voorkomt de verdamping van water uit de huid.
Dit zijn vaak de vettigste cremes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Olaz is zeker een goed merk, maar wel de duurdere lijn ervan. Evenals Vichy.
Vochtinbrengende cremes bestaan wel. Je moet echter de kleine letters lezen: werkt op de allerbovenste laag van de opperhuid.
Het is hoofdzakelijk een kwestie van ; kijken en voelen wat voor jou werkt binnen je budget.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je toch niet wijsmaken, dat alleen duurde cremes ook nog een tweede laag bevochten. Dat is echt onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben me er niet van bewust dat ik dit ergens geschreven heb. En trouwens: niemand maakt mij iets wijs over huidverzorging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De creme's van de Aldi kwamen een paar jaar geleden als de beste uit de bus dus dure creme's zeggen niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat onderwerp heb ik ook aangehaald in mijn antwoord. Misschien lezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nergens van jou gelezen dat de creme's van de Aldi het beste uit de test kwamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope crèmes voorkomen verdamping, luxe crèmes stimuleren de huid om zelf hyaluronzuur aan te maken, dus vocht te brengen in de huid. Let op, ik zeg niet INbrengen.
Luxere crèmes bevatten de nieuwste technologieën in hogere concentraties werkstoffen, daar betaal je dan ook voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het prima dat mensen daar hun geld aan uit geven, maar vele onderzoeken en ook eigen ervaring, zegt dat het niets uitmaakt. Het is het gevoel, van vrouwen waar misbruik van gemaakt wordt.
jodyenboyke
12 jaar geleden
Ken vrouwen die al jarenlang het gewone ouderwetse blikje nivea gebruiken en geen rimpels hadden of kregen. De creme van de Aldi is heel fijn trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet mogelijk om onderzoek te doen, omdat je nooit weet hoe je huid er uit had gezien als je het product niet had gebruikt.
De meeste onderzoeken gaan alleen uit van hoe het voelt op de huid, ook niet onbelangrijk, maar niet van de resultaten op langere termijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mriek: goed antwoord! Ik vlieg tegen het plafond van Nivea b.v. En ik ben van Clarins, te duur en vast een grote leugen maar zo prettig...zucht.... overgegaan op Olaz...Nou, nou, ik kan er maar niet wennen. Het lijkt wel of iemand met schuurpapier over mijn gezicht gegaan is zeg! Het went niet. Ik probeer het al een maand! Als het op is: nooit meer!
Mijn moeder gebruikte nooit wat. At ongezond, rookte heel veel en heeft dat altijd gedaan en lag bijna rimpelloos op haar 67e op haar sterfbed...zelfs haar eens vuurrode haar was een soort van rozig, geen grijs.....dus???
Ik zie het meer als mezelf goed verzorgen omdat ik dat prettig vind. Jezelf pamperen. :)
Het zijn juist de duurdere cremes die vochtinbrengende bestanddelen bevatten.
Diezelfde bestanddelen vind je echt niet in de potjes van de Hema of Aldi. Lees de verpakking. En ja, ik weet het: de Consumentenbond loopt er mee weg is een veelgebruikte kreet van mensen die tegen iets duurdere crempjes zijn. Maar het betreft meestal prijs kwaliteit verhouding. Bovendien moet je ook kijken naar wat de creme beweert te doen.
Je hoeft niet naar Douglas te gaan. Dit is ontzettend duur. Ga bijv. naar de DA en laat je adviseren. Neem ook een handvol proefmonsters mee.

Ik ben 48 en word stelselmatig minstens tien jaar jonger geschat. Dit is niet voor niets en zit zeker niet in de familie.
Reinigen is ook erg belangrijk. Laat je aub NIET wijsmaken dat je dan een beschermlaagje weghaalt. Heb hier veel flauwekul op GV en elders gelezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je je min toe willen lichten? Ik sta namelijk wél open voor kritiek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij niet de min. Maar ik moet altijd lachen, wanneer ik reclames zie over duurdere cremes. Ze beweren dat je binnen 3 weken zichtbaar minder rimpels krijgt. Terwijl het allang bewezen is, dat dat niet mogelijk is. Er zijn toch mensen die daar in blijven trappen.
Ben er wel van overtuigd dat smeren, zeker helpt maar om daar een dure creme voor te gebruiken, nee. Daar heb ik te veel over gelezen dat, dat niet nodig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kikobob: raar dat uit zoveel tests dan steeds smeersels van bijvoorbeeld de Aldi als beste scoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kikobob:
Ik ben al 59 en wordt stelstelmatig 10 jaar jonger geschat.
Ha ha ha!
Dat is niet voor niets:
Ik heb een prettige uitstraling en ben gezegend met een goede huid.
Ik heb nog nooit dure cremes gebruikt.
Momenteel heb ik die van de Aldi, maar de Lidl mag ook van mij.
Als het maar lekker aanvoelt. En roken doe ik ook nog.
En niet eens iedere avond mijn huid goed schoonmaken.
Want prettig lui ben ik ook nog. Hoe zou ik dan toch aan die jeugdige uitstaling komen??
Het maakt niet uit wat je smeert, als je maar smeert...Dat zegt mijn moeder dan. Het gaat niet om de dure producten. Ik zelf ben tevreden over de dagcreme van de aldi. Deze kwam een paar jaar geleden bij de consumenten bond het beste uit de test.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
is idd heerlijke creme, ik gebruik 'm ook graag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje Maria....Zie hem alleen niet;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu wel,ik was de + bij iemand anders ook al vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens.
Als het maar prettig aanvoelt.
In de toilettas zit een tube, volgens mij van Lidl.
En in de badkamer staat een potje, van de Aldi.
Nee het maakt niet uit wat voor creme je gebruikt. Wat wel uitmaakt is genoeg water drinken, genoeg bewegen en vooral genoeg slapen. Je ziet het, de een zweert bij de Aldi, de ander bij Vichy, weer een ander bij Nivea enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe je de binnenkant verzorgt is natuurlijk ook van groot belang. +
Nee, je hoeft niet de dure merken te kopen, maar wel goede produkten, passend bij jouw huidtype, de reiniging is de belangrijkste basis, maak je gezicht iedere avond schoon met milk en lotion en iedere ochtend met water en lotion, dat sluit de porien
.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb iets ontdekt wat wel prijzig is in aankoop maar een perfect resultaat geeft.
Het heet Ageless van Bilabong.
Je hebt er echt maar een klein beetje van nodig.
Dus in principe is het dan niet duur.
Ik kan niet in jou beurs kijken maar het is aan te bevelen.
Maar dat neemt niet weg dat goedkopere produkten ook goed zijn.
Met name van het Kruidvat.
12 jaar geleden
BB Cream is erg goed en ook goedkoop! Heb je daar al van gehoord? Het is echt ontzettend goed spul met maar één nadeel: wanneer je een donkere huid hebt kan je het niet gebruiken, het is alleen voor de lichte (typisch Nederlandse) huid. Je ziet het écht niet zitten, het is een soort foundation, ik gebruik het zelf ook. Het is tegen UV staling, tegen rimpels en slappe huid, puistjes en het werd vroeger gebruikt na operaties. Het helpt je huid genezen en het bedekt de oneffenheden. Ze hebben het voor de vette huid en voor de droge huid. Hier een enorm handige link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78480-bb-cream-de-foundation-voor-de-lichte-huid.html