Ik zoek goede skinny jeans! Waar vindt je moderne en stijlvol broeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Voor damen of heren? Voor heren ik denk dat mexx is de beste adres. Voor vrouwen ben ik de verkeerde contactpersoon :-D Kijk ma op de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor vrouwen kun je eens bij de esprit kijken! Die heeft vaak mooie & goede broeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is deze week zelfs 10% korting op Esprit kleding, actiecode hier te vinden: http://www.liefdevooracties.nl/kortingscodes/10-korting-bij-esprit-tm-14-aug
Zelf heb ik 2 skinny jeans in de kast hangen, en de ene komt bij de c&a weg en de andere heb ik bij scapino gekocht. Maar als je naar new york of (newyorker) ( en dan niet die enorme staat in Amerika maar gewoon de winkelketen in Nederland) gaat dan kun je ook hele leuke skinny jeans kopen voor een hele redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor vrouwen: 20 euro bij de H&M, wel maar in 2 kleuren verkrijgbaar, maar ik heb hem gekocht 6 maanden geleden en hij rekt niet uit hij blijft super strak zitten! Helemaal top dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Jeans Centre vindt je vast wel een skinny jeans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.perfect-jeans-shop.com heeft goeie skinny jeans voor iedereen die zelf niet super skinny is. groetjes Laura
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook nog een goed alternatief zou kunnen zijn, zijn treggings/jeggings.
Dit is een combinatie van legging en (spijker)stof. Deze zitten gewoon strak om je benen, is elastisch en zijn vrij stevig, vaak ook (nog) goedkoper dan de échte jeans.