Iemand een oplossing voor afgrijselijk haar?

Mijn echte haarkleur is zwart. Nu ben ik naar de kapper geweest om ALLEEN PLUKJES te verven in donker bordeaux. Dat is het enige waar ik om gevraagd heb. IK HAAAAT HET NU. Het is afgrijselijk knalrood, iets waar ik niet om heb gevraagd, en ze heeft niet alleen plukjes geverfd, ik zie mijn zwart haar nauwelijks.
Bovendien heeft ze mijn haar eerst geblondeerd, dan pas geverfd. Ik heb ook helemaal niet gevraagd om te blonderen. Ik stond opeens voor de spiegel en mijn haar was blond. Nu moet ik om de 3 maanden naar de kapper gaan om mijn haar te kleuren, anders wordt het blond.

Het ergste vind ik dat ze het zomaar heeft geblondeerd. Ik heb begrepen dat blonderen permanent is? En mijn haar groeit niet snel. Dus moet jaren wachten voordat alles is uitgegroeid. Heeft iemand enige idee of blonderen "ongedaan" kan worden gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Blonderen kan niet ongedaan gemaakt worden, maar moet uitgroeien. Maar dat ze je haar eerst heeft geblondeerd is correct, pikzwart haar kun je namelijk niet lichter verven, dit moet eerst ontkleurd worden. Maar het was wel netjes geweest als ze dit van te voren met je had besproken! Dus voorlopig maar verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst wat waardeloos dat de kapper je niet beter heeft voorgelicht.
Als je zwart haar hebt moeten ze het eerst oplichten(blonderen) om het daarna rood te kunnen kleuren. Dit hadden ze wel moeten vermelden!!
Helaas is hier niets meer aan te doen en moet je wachten totdat het uit je haar is gegroeid.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer zwart verven of je haar kort knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oh wat een draak van een kapper zeg :( Kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt.

Wat je eventueel zou kunnen doen is je haar een beetje laten uitgroeien, dan naar een goede (!!) kapper gaan en het dan weer in je oorspronkelijke haarkleur laten verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kaal scheeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar een goeie kapper gaan, rode weer laten ontkleuren en zwart eroverheen.