kan ik nepnagels eraf halen met nagellakremover zonder aceton??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7K

Antwoorden (2)

Nee, daarvoor heb je echt iets sterkers nodig, met aceton dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt zelfgekleefde nepnagels, toch? Want gelnagels laat je er best affrezen in het nagelsalon.

Nagellakremover zonder aceton zal het plastic enkel mat maken. Als je de nepnagels pijnloos en snel wil verwijderen haal je toch best even een flesje remover met aceton. Ze verkopen ook speciale acetonpotjes waar je je vinger in kan stoppen om zo de nagel te verwijderen.

Als de nepnagels er al een tijdje opzitten kan je ze ook voorzichtig aftrekken door bvb. een puntige vijl langs de rand te schuiven en zachtjes los te wrikken. Maar dit kan je eigen nagels beschadigen en best pijnlijk zijn. De lijmresten kan je dan van je nagel afpoetsen met een polijstvijl.

Succes!