Ik zoek een bepaalde jurk, weet iemand waar ik die kan vinden?

Hallo,

Ik zoek voor gala een jurk tot boven je knie. Hij moet vooral niet saai zwart zijn, hij moet een beetje opvallen, het liefst met glimmers. Ook niet overdreven. Weet Iemand waar ik zo'n speciale niet opvallende jurk kan vinden.

eventueel suggesties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Bibles?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bibles?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh echt hartstikke bedankt allemaal, ik zie zoveel leuke:D

Het beste antwoord

Hoi,

Leuke vraag:)

Ik weet niet waar je woont, dus ik kan je ook geen winkel-suggesties geven, maar ik kan wel even kijken voor je naar een paar webshops!

http://www.d-moda.nl/c-865131/jurken-kort/
Zeer betaalbare jurken en erg veel keuze. Goedkoopste jurk is 22,50 en de duurste is 49,50!

http://www.gogogu.nl/galajurken?cat=35&dir=asc&order=price
Niet mijn favoriete link, maar misschien is het je smaak. Er zijn maar erg weinig 'korte jurken' en de prijs is vanaf 61,00

http://www.asos.com/search/cocktail-dresses?hrd=1&q=cocktail+dresses&SearchSuggestUsed=true#parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=3
Een internationale site, waarvan de prijzen veel uiteenlopen. De prijs begint bij 24 euro.

Ik kijk zo even verder.
Alvast veel succes en hoop dat je er wat aan hebt!

Toegevoegd na 14 uur:
In Noord-Holland:

http://www.wendysewing.com/index.php?main_page=index&cPath=12
Een winkel in Heerhugowaard

http://www.lauradols.nl/nl/vintage/cocktailjurken/?overzicht=1
Een winkel in Amsterdam (vintage)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga kijken, en alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You're welcome.
Ik weet trouwens niet waar je woont, maar ik weet dat ze in de blue moon (in Nijmegen) best wel mooie galajurken hadden! http://galajurkennijmegen.nl/Cocktailjurken.html#
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik woon in noord-holland, dus ja dat word m niet echt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb nog twee links toegevoegd ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!!

Andere antwoorden (8)

Je kan ook op Marktplaats kijken. Of via Google zoeken voor winkels die specifiek gala jurken verkopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan wat links in de bronnen! Goedekopegalajurken.nl is niet online te bestellen en daarvoor moet je naar Haarlem. Ik weet niet waar je woont, dus er staan ook nog wat anderen links bij. Ik hoop dat er wat voor je tussen zit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga kijken!
Ik weet niet waar je woont of bereid bent ervoor te reizen. Maar de winkel van onderstaande site heeft HEEL VEEL verschillende korte en lange galajurken, met en zonder glimmers en alles voor een zeer betaalbare prijs!
Ben er zelf voor mijn trouwjurk geslaagd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt een beetje aan je budget, maar www.dressesonly.com heeft leuke (gala)jurken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een lange tweedehandsjurk kopen en die inkorten, of er zelf eentje (laten) maken. Op www.naaipatronen.nl vind je vele patronen. Er zit zekerweten wel wat leuks voor je tussen. Ook van zo'n patroon kun je van een lange jurk ook een korte maken. Tip: kijk ook eens bij de kostuums en historische kleding. Dan heb je zeker wat aparts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle galajurk in Gogogu.nl

http://www.gogogu.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar bij de bronnen, genoeg leuke site's. Je kunt ook gewoon googlen. Of ken je niet iemand in de buurt die handig is met kleding maken? Zelf ben ik ervoor in opleiding, maar dan meer het ontwerpen en niet het maken.. Dus zou een ontwerp kunnen maken, maar dan moet je iemand vinden die hem in elkaar zet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een beetje gegoogled, en ik hoor/lees veel positieve dingen over Peek & Cloppenburgh. Ik weet niet precies waar je woont, maar deze winkel zijn te vinden in:
- Amsterdam
- Den Haag
- Rotterdam
- Utrecht

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh, je kan ook even in webshops kijken met eventuele ook echte merken zodat je die makkelijk in winkels terug kan vinden. Dan moet je denken aan sites als:

www.zalando.nl (ja schoenen, maar ook kleding en jurken dus)
www.wehkamp.nl
www.debijenkorf.nl