wat te doen tegen "stro haar" na het opdrogen?

als ik gedoucht heb doe ik mouche in mn haar en na 5/10 minuten fohn ik het. hierdoor heb ik veel krullen. maar zonder mouche/gel droogt mijn haar heel lelijk op! heel veel pluis etc. ik noem het dan ook altijd "stro". je zal dan ook niet zeggen dat ik normaal krullen heb. hier voel ik me zo rot door dat ik soms probeer mn haar niet nat te maken met zwemmen, maar het liefst doe ik dat wel! als ik met dit probleem naar de kapper ga, krijg je zo'n duur serum aangesmeerd wat vaak niet helpt. heeft iemand een goede oplossing??? ik ga bijna op vakantie & wil lekker zwemmen!
(ik heb mijn haar nog nooit geverfd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

Andrelon heeft een goede serie tegen pluishaar, deze heeft produkten om te wassen, maar ook om te verzorgen en te stylen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt je haar in een staart doen als je gaat zwemmen.
Kokosolie helpt ook goed tegen pluis. Dat kun je kopen bij de toko. Meenemen naar het zwembad en in je (nog natte haar) doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens crème voeding van o.a. Kruidvat. Niet uitspoelen wat je wel met crème spoeling moet doen.
Werkt zeer goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tips tegen pluishaar.

Met de volgende tips kun je effectief de strijd aan met jouw pluishaar:

http://www.leerwiki.nl/Wat_te_doen_tegen_pluishaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je haar wast,er zo'n 2 minutenmasker in doen...en als je haar droog is( of nog nat) kan je er leave in conditioner in masseren.. Kan je zo vaak doen als je wilt,dus hup! Mee in de tas..