Hoe krijg ik mijn blonde highlights uit mijn bruina haar?

Heee,
Ik heb bruin haar van me eigen en heb heel vaak blonde highlights laten zetten en ik heb dus nu eigenlijk gewoon blond haar, maar ik ben het echt helemaal zat.. en wil echt heel graag mn bruine haren terug.. Heeft iemand enig idee als ik de blonde highlights eruit kan laten spoelen? of er overheen kan verven, met precies dezelfde kleur van mijn echte haar kleur? of is dat echt onmogelijk? of moet ik heel lang wachten tot het er echt helemaal uit gegroeit is..?

X

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
52.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blond staat je wel goed ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles staat haar goed:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad... Zucht :)

Antwoorden (4)

Mijn vriendin (kapster) had zelf ook haar in diverse kleuren, maar ze wil graag trouwen in haar eigen haarkleur en laat het nu dus uitgroeien.

Verven in je eigen haarkleur kan wel (doet mijn vriendin ook), maar geverfd haar verkleurt altijd anders dan je eigen haar.
Je zult onder sommige omstandigheden altijd blijven zien waar je uitgroei zit. Op het oog is het haar van mijn vriendin één kleur, maar maak je 's nachts een foto met flits dan zie je duidelijk waar de uitgroei zit. En ze moet af en toe haar uitgroei bijwerken omdat die anders verkleurt.

Bij blonde haren is al het pigment er uit, en om écht je eigen kleur haar terug te krijgen zul je dus gewoon moeten wachten. Verven is gelukkig wel heel makkelijk, maar een geoefend oog blijft het altijd zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel goed mogelijk om je eigen haarkleur terug te krijgen door het te verven.
Ik zou dit echter door een goede kapper laten doen en tevens zijn verzorgingsadvies opvolgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit ergens gehoord dat je dan je haar moet wassen met shampoo speciaal voor bruin haar. Dit omdat hier bruin pigment in zit en je haar dus elke wasbeurt iets bruiner wordt. Geen idee of het waar is maar als het werkt zou het wel ideaal zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je misschien waar je die shampoo kan kopen? anders fiets ik dadelijk even naar de kruidvat haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat gewoon van Andrelon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mhhh, ik heb nu shampoo spoeling gekocht, en ben weer een trotse brunette hahah. het is iets donkerder dan mn eigen kleur , maar het wordt nog lichter want je kan het er uit wassen! echt handig!
Bruin kleuren kan wel, laat je wel goed adviseren.
Highlights ontstaan door de kleur uit je haar te halen, dus dat komt niet terug, je moet dus verven tot het eruit gegroeid is. Gebruik bij voorkeur kleurshampoo, dit moet je om de 6 a 8 weken herhalen, dekt voor 80 %, dan blijven je blonde plukken iets lichter dan de rest van je haar. Verf dekt voor 100%, dan krijg je 1 egale kleur, dat is vaak onnatuurlijk.
Beslist GEEN henna gebruiken, dat kan je geblondeerde haar oplossen.