Ik ben nogal een fan van chasin, gewoon zakelijk. Is er een merk dat ook zakelijk toch stijlvol is en dat net zo volwassen kleed?

Ik zoek ook een merk die stijlvolle broeken heeft, niet skinny, ook niet wijd. Broeken die een beetje oprollen en echt bij vans passen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet gewoon broeken van de H&M, prima broeken en nog eens 75% goedkoper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kende het merk niet, dus even gekeken. De site van Chasin linkt door naar: http://score.nl/chasin.html .
Jij noemt dit zakelijk en stijlvol. Ik vind het sjappie en kermis. Dit lijkt meer op Diesel, Energie of Gap.
Als je zakelijk en stijlvol wil dan zou ik eerder denken aan Mexx, Ralph Lauren, D&G, Prada, Boss, Armani, Hilfiger, CK.

Antwoorden (2)

Tommy hilfiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben geen fan van de H&M, maar volgens mij verkopen zij wel zo'n broeken.

Vero moda?