Bestaat ontharingscrème voor de edele delen ?

Bestaat het ? Werkt het ? Wat kost het ? Waar is het te krijgen ? Iemand ervaring ermee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Test eerst een stukje voordat je het gebruikt. ik kan er absoluut niet tegen en krijg er een hele rode brandende huid van. en geloof me dat is niet prettig op je edele delen ;-)

Het beste antwoord

Veet is een hele bekende. Tevens een beruchte. Het spul werkt niet geheel zoals het zou moeten (niet alle haren laten los), het stinkt en het irriteert je huid, vooral slijmvlies is er erg gevoelig voor.
Je kunt het een keertje proberen, maar probeer dan te vermijden dat het goedje in contact komt met je gevoelige slijmvlies.
Ik vermoed dat je na deze poging weer teruggaat naar het vertrouwde mesje.
Het is te koop bij vrijwel alle drogisten en kost circa 7 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik als man een slijmvlies ?
jc54
12 jaar geleden
Als jij in je profiel niet laat zien wie of wat je bent, dan moeten wij dat maar ruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat hebben mannen ook, niet alleen op de penis, maar op meerdere lichaamsdelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oké in de mond enzo maar niet onder om toch ? Bedankt voor het antwoord en de tips ;)
Pieter2011
12 jaar geleden
@Vols
Ik heb nieuws voor je: de huid van de eikel is geen normale huid, zoals op de penis, maar slijmvlies.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eikel_%28anatomie%29
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ups =D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stinkt inderdaad maar verder top :)

Andere antwoorden (1)

Ik zou er heel erg mee oppassen: de huid van de 'edele delen' is bijzonder gevoelig.
Als je het toch koopt: eerst een beetje in de plooi van je elleboog smeren, 2 dagen wachten of je huid normaal reageert. Zo ja: dan een heel klein beetje op je schaamstreek proberen (dus een klein plekje) en weer afwachten.
Geen roodheid, warmte, uitslag, jeuk? Dan kun je het er op wagen.
Ik zou zelf voor scheren gaan.