wat voor een broeken kan ik hrt best dragen?

door veel sporten heb ik nogal dikke bovenbenen en ook redelijk dikke kuiten hier door pas ik vrijwel geen broeken ik heb vandaag in een broeken winkel minstens 20 broeken gepast maar ze paste allemaal niet, mijn boven lichaam is nammelijk vrij tenger en mijn benen erg gespierd (ziet er inderdaad niet uit maar goed..) weet iemand welk model broek mij misschien wel past? baggy broeken komen niet goed over mijn kuiten of zijn veel te weid bij mij heupen en met een riem gaat het flubberen.. iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Kimath
12 jaar geleden
Welke winkels ging je? Ik heb hetzelfde probleem, maar vond bij de C&A een broek van Dyanne die perfect zit!
Niet naar de jongerenwinkels gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de g-star outlet en daar hebben ze echt veel broeken! xD eerst ging ik altijd naar forecast maar die is failliet en c&a of h&m past echt nooit! en daar word ik heel ongelukkig van, dan sta je de hele tijd iedereen loopt in en uit met broeken en jij past niks leuks!
Kimath
12 jaar geleden
Past van het merk Dyanne ook niet? Ik ben slank met stevige bovenbenen en kuiten en die pasten mij goed hoor. Levi's schijnen nu ook die Curves series te hebben, misschien is dat wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal eens kijken dankje!! zijn die ook een beetje leuk? want dat vind ik ook wel belangrijk:$ maar in de c&a zijn gelukkig geen stomme winkel mensen die niet zien dat je de broeken niet past omdat ze je er dun uitvinden zien! xD

Het beste antwoord

een skinny die zitten echt heel goed maar het probleem is dat skinnybroeken niet om te sporten zijn maar in het dagelijkse leven is het wel heel fij