Hoe krijg je een witte tanden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets aan je Nederlands doen, misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Lutjebroek, misschien geen commentaar geven op andermans spelling? (Zie richtlijnen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rjs88 ten eerste negeer ik graag die richtlijn omdat het gewoon te schandalig is hoe slecht het Nederlands van sommige mensen hier is.
Ten tweede zou er een richtlijn moeten zijn tegen mensen die andere mensen wijzen op de richtlijnen, en zeker als het gaat om juist deze richtlijn. Dat is pas irritant

Antwoorden (8)

Om te voorkomen dat je tanden verkleuren kan je het best cafeïne, drankjes met suiker en koolstof laten staan. Vitamine D gaat tandbederf juist tegen, dus drink melk, eet boter, zalm en tonijn. Ook vitamine C ondersteunt het gebit. Eet dus genoeg groene groenten, kersen en druiven. aardbeien staan er om bekend dat ze geweldig zijn voor een killer smile, omdat er een zuur in zit dat je tanden wit houd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb onlangs mijn tanden laten witten bij een White Teeth Centre, je vind ze overal, kijk maar even in de Gouden gids of zo.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd dat de twee meest voor de hand liggende tips er nog niet tussen staan:
- niet roken (ik zag bijna direct het verschil)
- goed je tanden poetsen (ik ben overgestapt op electrisch en dat werkt ook significant ;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier -1 voor geven ook haha. Heb je je beeldscherm ondersteboven staan?
Door bij de zoekfunctie 'wittere tanden' in te toetsen, en dan alle tips die op deze vraag, die nu voor de 14e keer gesteld is, op te volgen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha goedzo! Go nieuwsgierig!
Witte tanden krijg je met bleken of met facings. De laatste bezorgt je echt zo'n Hollywoodglimlach. Beter kun je je tanden laten bleken en dit kan dan binnen een uur of een paar dagen, afhankelijk van de behandeling. Wil je snel resultaat dan kun je bij zo'n kliniek gaan kijken (kijk uit voor de misleidende berichten en positieve resenties op internet!) of anders kun je bij je tandarts een bleeklepel laten maken die je zelf 's nachts vult met bleekgel. Zo worden je tanden beetje bij beter witter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel vaak poetsen op een dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spoelen met mondwater kan ook helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar de tandarts gaan, die bleken maar daar moet je 18 jaar of ouder voor zijn.
Je krijg ook gewoon witte tanden door niet veel suiker te eten (snoepen) en 3keer per dag poetsen (je hebt trouwens ook tandenpasta voor whitening)