Kunnen schoenen en laarzen met puntneuzen nog?

ik ben mijn schoenenkast aan het uitruimen, en vroeg het me af.
ik let nooit zo op mode of wat mensen aan hebben, maar wil ook niet helemaal uit de toon vallen :)

12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aantrekken ,waarin jij je lekker voelt.
Daar gaat het om.
Rieneke1
12 jaar geleden
tot op grote hoogte doe ik dat ook wel hoor eef :)

Het beste antwoord

Ik zie het toch stilletjes aan een beetje terugkomen. Ik heb zelf ook nog een paar laarzen met puntneus staan en draag ze nog af en toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

mijn moeder draagt ze wel eens. voor xover ik weet word ze nooit raar aangekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor schoenen. Als het blijv een beetje van die laagachtige cowboy laarsjes zijn kan het wel. Maar echt van die nette niet denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
puntneuzen zijn eigenlijk al een paar jaar echt UIT. (blij toe) kan alleen nog bij cowboylaarzen en bijv. bij Indiase muiltjes enz.
maar niet weggooien, mode is cyclisch en komt om de 15 jaar altijd weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
puntneuzen zijn inderdaad uit, maar ja, wat maakt het eigenlijk uit?
Als jij ze leuk vindt dan draag je ze toch gewoon!
ik vind puntneuzen wel heel erg leuk, zit ze laatste tijd overal te zoeken maar kan ze nergens meer vinden!
Grote kans dat het volgend jaar weer helemaal hip is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
smaken verschillen .ik vindt sommige schoenen en laarzen van tegenwoordig met van die stompe ronde neuzen persoonlijk niet echt mooi .

heb brede voeten en een kleine maat.is soms balen !

ik ga mn smaak niet echt aanpassen omdat het in de mode is .