Hoe overtuig ik m'n vriendin ervan om nagellak op te doen?

Zij vind het zelf mooi. En ik vind het ook heel mooi staan. Ze zegt alleen dat ze nooit zin heeft om het op te doen. Hoe kan ik haar overtuigen om het wel te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp haar wel, ik heb lange nagels en spendeer een hoop geld in lakjes en een heleboel tijd in lakken.
Een beetje french manicure duurt toch zo`n 1,5 uur met opzetten en drogen etc.
Vaak als t allemaal 1x zit en je gaat met de was bezig raakt de lak beschadigd.
Mijn oudste stiefzoon vroeg laatst heel serieus "mam, heb jij een nagellak probleem?" haha.
Vaak blijft het maar 1 of 2 dagen mooi (ook als er op het potje staat dat t 7 dagen houd).
Je kan haar een keer naar de nagelstyliste brengen als verassing.
Maar je kan haar ook eens zeggen dat je het heel leuk zou vinden dat ze eens lak opdoet. (lijkt mij toch dat ze graag mooi wil zijn voor haar mannetje)
Kijk ook eens op Marktplaats bij nagelstylisten, hier zijn vaak meiden die de opleiding doen en modellen zoeken. Hierdoor kan ze vaker heen en t is vaak nog gratis ook.

Antwoorden (9)

verwen haar en doe het bij haar!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat ik dat kan..... Wel bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, kom op, wees een vent en neem het heft in handen. Doe het zelf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo niet kunnen trouwens? Het is net schilderen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oefenen oefenen!!! Grote fles nagellakremover en watjes en watten staafjes ernaast en smeren maar :D goeie tip!!
Ruil het uit door een karweitje voor haar te doen wat zij vervelend vindt als tegenprestatie voor het lakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zeg je gewoon "als je die nagellak niet op doet, dan heb ik hoofdpijn de eerstvolgende keer dat je zin hebt". Lichte vorm van chantage misschien, maar dat moet maar een keertje kunnen, want wat moet je nou met een vriendin zonder nagellak ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lag mijn ironie er voor jou niet dik genoeg op SimpelWebs ? Bedankt voor je minnetje hoor :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaat nergens op:p ik ben dus maar een waardeloze vriendin omdat ik ook nooit nagellak op heb... Hoor mijn vriend er nooit over... Hihihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke + Want nagellak is erg belangrijk, onderschat dat niet ;)
Kimath
12 jaar geleden
+ leuke ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke plus hoor! Vooral vanwege je laatste toevoeging! :))
leuk hoor een jongen/man met oog voor detail!
Tja, koop een keer een heel mooi potje nagellak voor haar als cadeautje. Zo een waarvan je niet duizend lagen moet smeren en geen uur moet wachten tot het droog is (dus niet het merk 'essence' of 'catrice').

Nagellakken is echt een vervelend karweitje, vooral als je in een haastige mood bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jou laatste zin tegen mijn vriendin had gezegd dan had je nu ruzie.. Die doet met veel plezier zondags haar nagels!
Vertel haar dat de nagellak heel snel droogt als ze de haarfohn even gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef een cadeaubon van een manicure.
Of beter; Maak een afspraak en neem haar als verrassing daar naar toe.

"Gewoon zitten en laat je handen en nagels maar eens goed verwennen, cadeautje van mij!"

Die manicure knappen de nagels dusdanig mooi op, dat ze in de toekomst misschien niet meer anders wil.
En je kan haar daarna er mee confronteren en haar een "schuldgevoel"geven als ze het toch niet doet:

"Heb ik jou zo'n leuk cadeau gegeven, verslons jij nu weer de nagels, dat vind ik niet fair!" (En een teleurgesteld gezicht opzetten natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laatste toevoeging vind ik niet zo nodig...
Maar wel een plus hoor!
Geef haar niet alleen mooie nagellak cadeau maar doe er ook de nail rapid dry spray van herome erbij. Dit zorgt ervoor dat je nagellak snelle opdroogt. O ja, schaf wel nagellak aan die binnen een minuut opdroogt met deze combinatie zal ze met plezier haar nagels lakken!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
organiseer een soort meiden avond met zijn tweeen. dan doet ze het wel op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat de vraagsteller een jongen is, maar nu weet ik het niet zeker meer.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de partner van de vriendin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingewikkeld hoor!
zeg dat het in is, en zeg ook dat jij het graag bij der zou willen doen, jongens kunnen het ook heel mooi vinden( uit ervaring) en inderdaad een meiden avond zou ook leuk zijn!