Waar kun je een stoere herenjeans kopen met klep op de achterkant ?

Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

www.jeansbox.nl

www.hippest.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeanshouse. ( met die groene letters). Daar hebben ze ook lekker lang, mocht je dat toevallig nodig hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jeans centre
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er net 2 gehaald bij H&M
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lijkt Jeans Centre de meest geschikte winkel voor dit soort baggy jeans. Ook kun je het eens proberen bij de Women at Work, daar heb ik ze ook vaak gezien. :)