Waar kan ik nog een heren zomerjas kopen met capuchon?

AUB niet duurder dan 75 euro...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb je voorlopig niks aan. een winterjas is handiger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heren regenjas met capuchon lijkt me op dit ogenblik veel handiger!

Antwoorden (8)

www.marktplaats.nl ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de grote "budget-mode" winkels heb je vaak erg mooie kledij, en tegelijk is het betaalbaar...

denk dan bijvoorbeeld aan H&m, C&A, enzovoort...

je kan ook nu naar Belgie komen (Antwerpen bvb ;)) het zijn hier nu koopjesdagen tot eind juli nog, hier vind je nu voor weinig geld erg mooie kleding...
Aanrader: de Meir in Antwerpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je daar de reiskosten bijtelt, kun je misschien beter in Nederland blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is natuurlijk relatief, als je niet zo ver van de grens woont valt dat goed mee, of als je de trein neemt ofzo :)
maar je hebt een mooi punt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef je er één terug!
In Volendam zit een goedkopere winkel. Verder zou ik vooral kijken bij de grotere kampeerwinkels, schoenenreus/scapino. v&d, c&a. de ANWB. op de markt. Als je mazzel hebt bij de lidl of Aldi.

De zwarte markt in beverwijk is ook een goede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jack & Jones heeft er een aantal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A, V&D, via de link ook een hoop jassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Boerenbond / Welkoop heeft goede zomerjassen, idem voor de ANWB-winkel. En ook nog waterdicht, heel handig, deze tijd van het jaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Primarkt daar is het heel goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-c&a
-v&d
-new yorker (die zit o.a in apeldoorn,utrecht,amsterdam,den haag)
-cool cat...
-forcast
-bonprix.nl
-wehkamp
-sportwinkels (voor als je een sportieve jas leuk zou vinden)

Toegevoegd na 1 minuut:
ohja en de bristol en de scapino hebben ook nog wel eens wat! voornamelijk de bristol