Wat moet ik doen als ik mijn geblondeerde haar knalrood wil verven?

Knalrood als in Rihanna :) Mijn haar is geblondeerd (hoogblond, ben van mezelf wat donkerder blond) en wil het graag rood maar ben bang dat het oranje of erger, roze word!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kunt idd beter naar de kapper gaan. Al moet je er sowieso rekening mee golden dat de kleur naar een paar weken erg kan terug lopen. In geblondeerd haar zit namelijk geen pigment meer. In het begin is je haar dus mooi knal rood, maar na een tijdje wordt het dus roze. Je kunt het dan opnieuw rood.kleuren, maar aangezien je haar vast beschadigd is door het blonderen weet ik niet of dat verstandig is!

Toegevoegd na 1 minuut:
Golden is houden.. M'n telefoon werkt niet echt mee vandaag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan de conditie van je haar. Als het erg beschadigd is zou ik het niet doen. Ook moet je er rekening mee houden dat je met 1 keer kleuren waarschijnlijk niet klaar bent en na een paar weken weer moet.
Heb je trouwens kort of lang haar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik toch even langs de kapper gaan. Ij kan vanaf hier jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik toch even langs de kapper gaan. Ij kan vanaf hier jou haar niet beoordelen if de conditie goed is. Zij kunnen dit wel. Al is het alleen maar om informatie in te winnen.

Andere antwoorden (2)

Goede permanente rode haarverf kopen
Dat groeit er sneller uit dan dat het verkleurt.
En anders opnieuw verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het veiligste is om in dit geval naar de kapper te gaan. Zeker omdat je haar geblondeerd is. Wanneer je dit zelf gaat doen is er inderdaad kans dat dit oranje of roze wordt. Wellicht duurder, maar allicht minder duur dan wanneer je het zelf probeert en het alsnog roze wordt. Een kappersbehandeling over een eigen behandeling is riskanter en beschadigd je haar meer, met als gevolg dat je haar sneller afbreekt / dode punten.