Hey, wat is een coentoro ?

Het hoort bij een bepaalde kapsel en kan iemand de echte betekenis geven ?

Een foto zegt meer dan 1000 worden, dus dan ben ik ook al heel blij.

Zijn er verschillende soorten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb echt geen flauw idee. Wat is het dan? is het wel Nederlands:$?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het wel goed geschreven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze gebruiken het in het kapperszaak, ik weet wel hoe het eruit ziet. Maar ik wil een foto!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je het beste naar de kapperszaak gaan, met je camera en er daar een foto van maken. Kunnen ze je meteen antwoord geven op je vraag :)
(Maar weet je echt zeker dat je het zo schrijft, want google levert echt niets op.)

Antwoorden (1)

Bedoel je misschien Coentrão,van Fábio Coentrão,die Portugese voetballer met een opvallend kapsel?Het zou kunnen dat ze dat kapsel ook naar hem vernoemd hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha nee, ik ken hem wel (niet persoonlijk). Hij heeft helemaal geen coentoro, kontoroe, koentoro of hoe je het ook spelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach joh,ik dacht ik geef er ook even een draai aan,je weet maar nooit toch?