Hoe kun je zelf nagellak maken?

Het liefst mooi en niet zo veel materiaal gebruiken. En kan alle kleuren. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Hieronder is een filmpje. Heel makkelijk. En weinig materiaal. Alleen doorzichtige nagellak en oogschaduw. En héle mooie kleuren. Hopelijk heb je er wat aan:D!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hard gezocht,maar heb een receptje gevonden voor nagellak op natuurlijke basis. Is alleen in Engels dus je moet het zelf even vertalen.
En de meningen zijn er over verdeeld,maar het proberen waard.

1/2 tsp. alkanet root
3 T. olive oil
1/4 tsp. beeswax
2 drops vitamin E oil

Heat olive oil and alkanet in double boiler. When warmed up, let set for 5 minutes off of heat. Strain out alkanet root with fine mesh strainer, pour oil back into double boiler. Add beeswax, melt. Remove from heat. Add vitamin E to mix, pour into small container.
To use: dip small brush into oil and paint nails, avoiding skin. Dry, reappply. Refrigerate leftovers.