Waarom is het merk g-star zo duur?

Vaak is het vanwege de kwaliteit van de kleding, bij de broeken snap ik dit wel maar bij die dunne shirtjes voor dames niet. Ik heb een shirtje voor 45,- gekocht en het is erg dun. Wie weet waar dit aan ligt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n goede kwaliteit zijn de broeken niet, heb van best wat mensen gehoord dat ze er uitgescheurd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HhahaxD!

Antwoorden (6)

Je hebt het gekocht, dus je bent bereid de prijs te betalen. Je bent niet de enige, dus waarom zouden ze de prijs verlagen. Je betaald voor het merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus bij gucci betaal je ook voor het merk? En niet de kwaliteit van de stoffen enzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk......het is best een goede kwaliteit maar voor het grootste gedeelte betaal je voor het merk wat erop staat. Daarom staat het er ook zo overduidelijk op en is het herkenbaar. Anders koopt men het niet, als een ander niet kan zien dat het een merk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dan! Bedankt!
Behalve voor t merk betaal je ook echt wel voor kwaliteit hoor. Het materiaal blijft langer goed (rekt minder etc.) ook verwacht ik dat de pasvorm beter is dan een willekeurig 10 euro shirt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend woont in Sri Lanka en kan daar gstar kopen voor 2 euro.. of het nou een broek is of een tshirt.. ze worden daar ook gemaakt in azie, zodat ze hier voor een grote prijs op de markt komen. Je betaalt het in principe voor het merk, als er g-star op staat kost het zelfde t-shirtje meteen 20 euro duurder. Meestal willen mensen, vooral jongeren meelopen en kopen daardoor merkkleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Je koopt een 'image', een 'gevoel', een 'lifestyle'. Daar betaal je het meeste voor want het creëren van zo'n 'gevoel' door middel van reclame kost veel geld. De stof en arbeidskosten zijn bijzaak.

Toegevoegd na 12 uur:
Nike betaalt Michael Jordan voor een reclamespot van 1 minuut meer dan 33.000 Indonesische werknemers bij elkaar per jaar.

Toegevoegd na 1 dag:
Eigenlijk zou je je diep moeten schamen als je merkkleding wilt dragen. Door de reclame denk je dat het je een goed gevoel geeft maar in feite gaat het overgrote deel van wat je betaalt voor je spullen helemal niet naar de mensen die er echt voor werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon merk!
Je zal denken omdat de kwaliteit goed is, maar niets is minder waar, je betaald voor de naam en niets minder dan dat. Testen hebben uitgewezen dat dure merkkleding niet per definitie kwalitatief beter zijn. Vergelijk het met een slecht nieuw album van een artiest, ook al is de cd bagger de prijs is in verhouding net zo hoog als het allerbeste album.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen kinderarbeid,geen fabrieken die op instorten staan,veiligheidsvoorschriften.En wees eerlijk waar loop je liever in een shirt met wibra erop of met g-star?