Hoeveel kost het om je haar te laten verven?

Ik zou heel graag m'n haar willen verven bij kinki kappers, maar ik moet het zelf betalen en nu zou ik graag willen weten hoeveel het kost weet iemand het?
Alvast bedankt (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
46.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die verf is echt niet bijzonder hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik wil het graag blauw verven =D

En bij andere kappers kon dat niet =s
En toen adviseerde een vriendin van mij kinki =D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BLAUW?? Dat is ZOOO GAAF!! Ik wou dat eerst maar dat mocht niet van mn ouders.

Antwoorden (6)

€25-35 minimaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan of je lang of kort haar hebt. korter haar kost je ongeveer 25 euro. Hou er ook rekening mee dat je geverfd haar bij moet houden, je moet daarna steeds je uitgroei bij laten werken. Voor uitgroei bijwerken betaal ik voor half lang haar 20 euro.
Als je een met een klein beetje nuance verschil van kleur wilt veranderen kan je thuisverf gebruiken. Verander je naar een groot verschil van haartint dan zou ik je aanraden om het bij de kapper te laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat licht er echt aan wat je wil verven, alles, highlights, lowlights enzo en daar kijken ze dan naar hoe lang / kort het is en hoe dik/ dun het is want als je kort haar heb maar een dikke bos betaal je alsnog veel. Ik was voor highlights 86,- kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knippen en verven kost ca. 50 euro, extremer verven (meerkleuren, felle kleuren, blonderen) ca. 70 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betaal 45 euro voor verven en dan heb ik er ook de highlights bij.
Echter betaal ik ook al 3 euro, voor een dotje shampoo, en 2 euro voor een likje gel, etc, etc.
Dus uiteindelijk ben ik met verven en knippen 85 euro kwijt.

Ik begrijp alleen niet waarom je in je vraag stelt: ik moet het zelf betalen. Dat moeten we toch allemaal? Wie moet anders betalen voor het feit dat je je haar wil verven? Daar zit echt geen subsidie, of belastingtoeslag op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud de vraagsteller is, maar mijn moeder betaald voor mij de kapper. Als ik iets extra wil zoals bijv. verven moet ik het wel zelf betalen Misschien op die manier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja m'n moeder wil het niet betalen dus moet ik het zelf betalen ):
Snappie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat lijkt me logisch. Ik betaal voor mijn kinderen de kapper, maar als ze meer wensen dan een knipbeurt, moeten ze dat ook echt zelf betalen.
voor blondering (ontkleuring) voor halflang haar ben je rond de 70 a 80 euro kwijt denk ik. Ontkleuren is duur.